Poczta e-mail - przeniesienie i konfiguracja
Przenoszenie sklepu pomiędzy serwerami nie musi oznaczać utraty ważnych wiadomości ze skrzynki e-mail. Możliwe jest całkowite odtworzenie jej zawartości na nowym hostingu. Co więcej, nasz serwer dedykowany jest przystosowany do obsługi poczty w domenie sklepu oraz posiada zainstalowane standardowe filtry antyspamowe, dla zwiększonego bezpieczeństwa.
Oferujemy cztery sposoby obsługi poczty:
- skrzynki pocztowe obsługiwane przez serwer, na którym hostowany jest sklep Magento
- skrzynki na dedykowanym serwerze Mhost (email.mhost.eu) z rozszerzoną ochroną antywirusową i antyspamową
- możliwość wykorzystania darmowych kont pocztowych Gmail.com lub Outlook.com do odbierania i wysyłania maili we własnej domenie
- skrzynki pocztowe obsługiwane przez zewnętrzne serwery np.:
- poczta Google Workspace (kiedyś Google Apps oraz G Suite)
- poczta Microsoft 365 (kiedyś Office 365)
- poczta utrzymywana na serwerach innych operatorów, szczegóły poniżej
- poczta Google Workspace (kiedyś Google Apps oraz G Suite)
Jeżeli klient posiada pokaźną bazę kont e-mail i przenoszenie wielu gigabajtów danych jest nieopłacalne czasowo i finansowo, oferujemy możliwość podpięcia skrzynek pocztowych hostowanych na innych serwerach np. home.pl, nazwa.pl, cyberfolks.pl itp.
Serwer dedykowany - konfiguracja poczty
Pocztę e-mail na naszych serwerach można odbierać/wysyłać za pomocą aplikacji webowej o nazwie Roundcube lub przy użyciu lokalnych aplikacji, takich jak: Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail.
Lista opcji konfiguracyjnych dla powyższych aplikacji:
- serwer/host: zostanie podany podczas przeniesienia sklepu
- nazwa użytkownika (login): cały e-mail
- hasło: podane podczas tworzenia konta w panelu hostingowym
- porty poczty e-mail dla serwera (szyfrowanie SSL):
- poczta wychodząca SMTP-SSL: 465
- poczta przychodząca POP3-SSL: 995
- poczta przychodząca IMAP-SSL: 993
- wyłączone bezpieczne uwierzytelnianie hasła